Nie pozwól aby przepadły stare fotografie, filmy czy pamiętniki! Podziel się nimi ze wszystkimi Polakami i przekaż do zasobów Archiwum Narodowego IPN!
OSTRZEŻENIE: NASZA WITRYNA JEST NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE I WYRAŻA BEZMIERNĄ POGARDĘ DLA ANTYPOLSKICH ŚCIERW ORAZ WSZELKIEJ MAŚCI LEWACKIEJ DZICZY I INNYCH DEWIANTÓW.
UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2

Środek Szymona nr.10

Zelnik, seks, Wałęsa
Moim bohaterem został ostatnio Jerzy Zelnik.
Jerzy Zelnik, wspaniały, przystojny aktor, który dotykał pięknych naszych aktorek w „Faraonie”, czego mu zazdrościłem ja jako malutki Szymek. Pamiętam, że właściwie z filmu „Faraon” dowiadywałem się o seksie, że istnieje coś takiego, że w piramidach nie tylko owijali siebie bandażami i mumifikowali, ale również dotykali siebie. I była nagość i to mnie cieszyło.
A teraz pan Jerzy Zelnik który, jak się okazuje, dostał rykoszetem od IPN-u że też kiedyś podpisał dokument że współpracował - tłumaczy się, że to nie on.
Dziennikarz go pyta:
– Jak to nie pan?
- Znaczy tak, to byłem ja, ale wtedy to nie byłem troszeczkę ja bo byłem młodym Zelnikiem, interesował mnie tylko i wyłącznie seks.
I tu mi się podoba to tłumaczenie, od razu wszyscy byli „no swój chłop! Bzykać mu się chciało! Dymanko wtedy uprawiał, miało się naście lat...” i to go tłumaczy! I TO jest sposób jak powinien swój postępek tłumaczyć Wałęsa, zamiast tam mówić, że walczył o Polskę, skakał przez mur, że to była jego strategia... po prostu musi powiedzieć prezydent Lech Wałęsa:
– Bzykać mi się chciało i dlatego podpisałem. Po prostu. To było moje nie współpraca tylko współżycie z władzą. Wybzykałem ich! – i tak dalej.
I to jest linia tłumaczenia. I to każdy zrozumie!
A jeszcze jak do tego dodać, że nie dość, że bzykano go interesowało, to jeszcze napić się lubiał? To wtedy każdy go wytłumaczy i powie „swój chłop! No i to rozumiem, no któż nie lubi bzykanka w wieku zwłaszcza osimnastu lat?”. Nie jeden papier by się podpisało, żeby można było pohulać i dać z krzyża. I to jest wspaniałe. Dlatego tą drogą powinien iść Lech Wałęsa i wszyscy mu wybaczymy.
Bzykać ię chciało. Seksem się interesował. Pozycjami! Przecież Wisłocka była wtedy gwiazdą! Odkrywali Polacy sześciedziesiąt... pozycję 69 w latach siedemdziesiątych (no, parę lat później) i to jest właśnie fajne. W to idźmy.
Pozdrawiam.

© Szymon Majewski
17 marca 2016
Transkrypcja: J.A. dla
Ilustrowany Tygodnik Polski   tiny.cc/itp2



„Środek Szymona nr.10”



  1. Gessler? Znam! Pedro? Nie!
  2. Magda Gessler zna wszystkich w Polsce, to jasne. Ale czy za granicą? Niekoniecznie.
  3. Duda i foczki
  4. Prezydent siedzi po nocach w sieci. Siedzi śledzi, nie śpi, tweetuje. Dla mnie to dobrze! Chcę mieć takiego prezydenta.
  5. KOD, Schetyna i inni
  6. KOD nie dla Schetyny, Petru i innych. To nie ich piaskownica, nie ich zabawki. Nie chcę ich tam. Do widzenia!
  7. Książki są fajne
  8. Za mną są książki, ja jestem za książkami! Namawiam do czytania, czytam do namawiania. Ciekawe ile osób obejrzy ten film!
  9. Szyszko i puszcza
  10. Panie ministrze Szyszko! Z takim nazwiskiem chce Pan ciąć Puszczę? Wara mi! NIE PUSZCZĘ!
  11. Zelnik, seks, Wałęsa
  12. Hahaha... Wałęsa współpracował a Zelnik współżył z... SB! To jest różnica! Wyjaśniam jaka.


Ilustracje i wideo © Szymon Majewski / youtube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2