Nie pozwól aby przepadły stare fotografie, filmy czy pamiętniki! Podziel się nimi ze wszystkimi Polakami i przekaż do zasobów Archiwum Narodowego IPN!
OSTRZEŻENIE: NASZA WITRYNA JEST NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE I WYRAŻA BEZMIERNĄ POGARDĘ DLA ANTYPOLSKICH ŚCIERW ORAZ WSZELKIEJ MAŚCI LEWACKIEJ DZICZY I INNYCH DEWIANTÓW.
UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2

Środek Szymona

Jest to środek na wszystko, na napięcia, na stany lękowe, stany pobudzenia, na niskie i wysokie ciśnienia. Mocno subiektywno - obiektywny przegląd sytuacji.
Po mojemu, szymonowemu.

  1. Lis, KOD, Kurski, Narty Dudy | Środek Szymona
  2. Hej, chciałem Wam sprezentować najlepszy środek - Środek Szymona. Jest to środek na wszystko, na napięcia, na stany lękowe, stany pobudzenia, na niskie i wysokie ciśnienia. Mocno subiektywno - obiektywny przegląd sytuacji. Po mojemu, szymonowemu.
  3. Witam w TVP
  4. Od dziś 14 stycznia mam nowe zajęcie w TVP. Czekałem na to od 3 lat. Byłem głodny pracy w telewizji. Mam jeszcze potencjał, który mogę wykorzystać, wiem, że mam wielu fanów, którzy chcą mnie tu oglądać. Cieszę się, bo jest to kierownicze stanowisko!
  5. Front niemiecki
  6. Podejście do mrozów może być patriotyczne, tym bardziej, że jak mówi pogodynka TVP mrozy idą z kierunku... NIEMIEC!



© Szymon Majewski
14 stycznia 2016



Ilustracje i wideo © Szymon Majewski / youtube
Uaktualnienie: 18 stycznia 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2