Reklama opowiada historię starszego pana, który postanawia nauczyć się języka angielskiego. Nie zna nawet podstaw, dlatego w serwisie aukcyjnym zamawia materiały, aby rozpocząć naukę. Widać, że nasz bohater potraktował to wyzwanie poważnie, ponieważ każdą chwilę poświęca nauce. Pomaga w tym mu nawet jego piesek.
Dlaczego starszy pan postanowił rozpocząć tak intensywną naukę? Tego dowiadujemy się na koniec filmu. Jest bardzo wzruszająco. Serwis Daily Mail napisał m.in.: prawdziwe łzy płyną nam po twarzy.
Reklamę możecie ocenić sami poniżej:
O polskiej produkcji napisał m.in. Guardian, który twierdzi, że żadna brytyjska reklama nie ma takiej głębi, jak ta polska. Wspomniany Daily Mail wprost pisze o łzach, które płyną po twarzy po obejrzeniu filmu. O reklamie napisały też m.in. NBC News, The Independent, USA Today, Huffington Post czy Mirror.
Zachodni dziennikarze zwracają uwagę, że reklama pokazuje też problem ludzi, którzy musieli zostawić swoje rodziny i wyemigrować za pracą.
– Wielu Polaków podziela to samo doświadczenie. Prawie milion Polaków zdecydowało się wyjechać z kraju w poszukiwaniu pracy głównie w Wielkiej Brytanii. Mimo stosunkowo niewielkiej odległości pomiędzy krajami, więzy rodzinne wydają się słabnąć. Dlatego Boże Narodzenie to trudny czas, w którym pragniemy więcej. Ale historia jest uniwersalna i czytelna dla ludzi innych narodowości. Zgodnie z hasłem naszej kampanii stawiamy również podstawowe pytanie, o to czego szukamy w życiu – powiedział rzecznik Allegro w wypowiedzi dla portalu BuzzFeed.com.
© brak informacji (adom, to)
8 grudnia 2016
źródło publikacji: „Zachodnie media zachwycone świąteczną reklamą z Polski. Dzięki Polsko”
www.tvp.info
8 grudnia 2016
źródło publikacji: „Zachodnie media zachwycone świąteczną reklamą z Polski. Dzięki Polsko”
www.tvp.info
Ilustracja © Allegro / YouTube
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz