Nie pozwól aby przepadły stare fotografie, filmy czy pamiętniki! Podziel się nimi ze wszystkimi Polakami i przekaż do zasobów Archiwum Narodowego IPN!
OSTRZEŻENIE: NASZA WITRYNA JEST NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE I WYRAŻA BEZMIERNĄ POGARDĘ DLA ANTYPOLSKICH ŚCIERW ORAZ WSZELKIEJ MAŚCI LEWACKIEJ DZICZY I INNYCH DEWIANTÓW.
UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2

Środek Szymona nr.7

Wrrr... Zuckerberg!

Witaj Mark Zuckerberg.
Jestem Szymon. Mam kanał w Polsce, kanał YouTube oczywiście i jestem na facebooku. Oczywiście wiem, że facebook jest twój. Ty mnie nie znasz, ja znam ciebie. Jesteś biznesmenem i wymyśliłeś facebook... Zamknij się mój psie! [do psa]... Chcę powiedzieć jedną rzecz. Nie wiem dlaczego chcesz wiedzieć dlaczego jestem smutny, dlaczego kogoś kocham, lub dlaczego robię wrrr jak mój pies teraz. Myślę, że chcesz znać moje emocje. Nie chce ci pokazywać swoich emocji... zamknij się psie bo dam ci wielkiego klapsa! [do psa ponownie]
Panie Zuckerberg, myślę że ten stary gest z palcem był OK, ale te emocje - emotikony - nie są OK, ponieważ to spisek!
Ty Zuckerberg chcesz poznać kiedy jestem smutny, kiedy płaczę, kiedy robię wrr.
To nie jest dobre. To jest złe.
OK, dziękuję panie Zuckerberg, a na koniec chciałbym, żebyś sub... sub.. subskrybował mój kanał, OK?
Dziękuję

© Szymon Majewski
25 lutego2016
Transkrypcja: Anna Pomorska dla
Ilustrowany Tygodnik Polski tiny.cc/itp2




„Środek Szymona nr.7”



  1. PIS KOŃtra JANÓW!
  2. To mój głos na temat afery z odwołaniem szefa stadniny. Jak ktoś ma wątpliwości dlaczego tak się stało, to po tym filmie nie będzie miał.
  3. CHWALĘ 100 DNI RZĄDU!
  4. Mam minutę żeby pochwalić rząd PIS! To mało, ale dam radę.
  5. PRZEPRASZAM KURSKIEGO!
  6. Miesiąc temu śmiejąc się z prezesa Kurskiego popełniłem błąd, przepraszam, pomyliłem się.
  7. CELEBRYCI dla RADOMIA
  8. Apeluję o pomoc dla Radomia do kolegów celebrytów. Razem pomóżmy miastu! Wyjaśniam jak.
  9. WRR... ZUCKERBERG!
  10. english version Hi Mark, I’am Simon from Poland. I want to tell You something. Very important.



Ilustracje i wideo © Szymon Majewski / youtube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2